شرکت Rishabh Instruments Pvt. Ltd. ، با تجربه­ای نزدیک به سه دهه در ساخت، طراحی و توسعه­ی ابزارهای تست و اندازه گیری و محصولات کنترل صنعتی بر اساس اصول قوی، صلاحیت خود را از جنبه­های مردم، زیرساخت و مالی به دست آورده است. این شرکت یک محیط عملی،ارزش محور و حرفه ای را با در نظر گرفتن افراد به عنوان مهمترین دارایی خود، فراهم می­کند.

 

 

شماره تماس واحد : 03132655045

شماره فکس واحد : 03132686698

 

آغاز (4-20 AM) Rishabh

 

 

روزی که رایانه­ها روی 8 مگابایت راه­اندازی می­شدند و هند هنوز ت های تجارت خارجی خود را نگشوده بود، شرکت Rishabh  به عنوان یک شرکت اندازه­گیری با پنل آنالوگ در سال 1985 در شهر صنعتی Nashik شروع به کار کرد. شروع کار سخت بود. شرکت Rishabh به مانند یک واحد بیمار بود، اما شرکای تکنولوژی آلمانی ما مهارت­های تولید ما را درک کردند و شروع به  محصولات ما نمودند، همه چیز شروع به تغییر کرد. ما شروع به صادرات وسایل اندازه­گیری با پنل آنالوگ به ​​شرکت­هایی کردیم که از برند ما به دلیل کیفیت آن استقبال می­کردند. اوایل دهه­ی 90 Rishabh  به عنوان یک شرکت تثبیت شد و این زمانی بود که شرکت متوجه پایه­های خود گردید.
رشد
در اواخر دهه 1990، عصر الکترومکانیک به سوی دیجیتال شروع به حرکت کرد و شرکت Rishabh  با ادامه­ی این روند شروع به ساخت وسایل اندازه­گیری با پنل دیجیتال، مبدل­ها و طیف وسیعی از محصولات تست و اندازه گیری مانند مولتی­متر­ها و تست کننده­های عایق نمود. محصولات این تکنولوژی با همکاری مجدد شرکای اروپایی در هند ساخته شد.
همچنین شرکت Rishabh  متوجه پیشرفت خود از طریق تخصص در ، کاهش هزینه و دیگر مهارت­های تولید گردید و به زودی تولید محصولات ابزاردقیق الکتریکی را در کشورهای غربی آغاز کرد. این شرکت به یک شریک برون سپاری قدرتمند برای شرکت­هایی تبدیل شد که علاوه بر سود مالی، به سرمایه گذاری­های شرکت Rishabh در تکنولوژی­های جدید علاقمند بودند.
آنچه که ما در هر ار مشاهده کردیم این بود: «آنها برای هزینه­های رقابتی ما با ما آمدند و برای کیفیت با ما ماندند.»

پیشرفت

در تابستان سال 2003 یک واحد مستقل تحقیق و توسعه تحت عنوان Trishala با وام و به دنبال آن تکنولوژی، با هدف ایجاد فن­آوری افتتاح شد. این منجر به معرفی محصولات جدید ما شد که به طور کامل در Nashik توسعه یافته و تولید شده­اند. از این رو خطوط تولید زیادی به تولیدات شرکت اضافه شده است و Rishabh جای خود را در صنعت اندازه گیری الکتریکی به عنوان مبتکر تکنولوژی پیدا کرده است.

جهانی شدن

شرکتRishabh  به منظور رشد سریع، جدا از تلاش برای رشد سازمانی پایدار خود، Lumel S.A. را در تابستان 2011 از کشور لهستان به دست آورد. همکاری­های واحد مشترک به یک نقطه عطف در تاریخ شرکتRishabh  تبدیل شده است. کنترل هزینه شرکتRishabh  و تسلط بر بازار و پایگاه اروپایی Lumel  با یک راه حل متمایل به سبد محصول به نتیجه­ی مطلوبی رسیده است تا هر دو سازمان تغییردنده­ی بازی باشند.

 

 

http://rishabh.co.in/


تامین قطعات صنعتی شرکت ,rishabh ,محصولات ,تولید ,واحد ,صنعتی ,شرکت rishabh ,اندازه گیری ,وسایل اندازه­گیری ,واحد ,مهارت­های تولید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

serviskhab24 سکوی دهم | یازدهم | دوازدهم تفریحی طیبه محمودی آلاشتی اینترنت سرا بورس ایران آموزش آوای دانش seosho !!دلشکسته!!